FAQ

A smart place to live the moment...

Informacje:

Wyposażenie apartamentu:

Jak już wspomnieliśmy, chcemy spełniać oczekiwania najbardziej wymagających gości, dlatego nasze apartamenty wyposażone są we wszystkie niezbędne sprzęty, abyś mógł poczuć się jak w domu.

Każdy nasz apartament wyposażony jest w:

  • wygodne łóżka
  • Internet Wi-Fi
  • pościel, ręczniki
  • w pełni wyposażoną kuchnię + kawę, herbatę
  • suszarkę, żelazko
  • TV

Zwierzęta:

Zwierzęta w Naszych apartamentach nie są akceptowane.

Miejsca parkingowe:

Skontaktuj się z Nami, a my spróbujemy podpowiedzieć, gdzie najwygodniej będzie Ci zaparkować. W niektórych apartamentach ogólnodostępne miejsca parkingowe znajdują się przed budynkiem.

Check in & check out

Czy powinienem poinformować o godzinie swojego przyjazdu?

Nie prowadzimy stałej recepcji. Nasi pracownicy dostarczą Ci klucz osobiście i oprowadzą po apartamencie, dlatego musimy wiedzieć o której godzinie możemy się Ciebie spodziewać.

Ile trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15 a kończy o godzinie 10.

O której godzinie mogę się najwcześniej zameldować?

Bezpłatne zameldowanie możliwe jest od godziny 15 do godziny 21. Po godzinie 21 pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 50 zł. Po godzinie 24 opłata wynosi 100 zł.

O której godzinie muszę się wymeldować?

Bezpłatne wymeldowanie możliwe jest do godziny 11, jeśli chcesz wymeldować się później poinformuj Nas o tym, a my postaramy się to umożliwić.

Czy mogę pozostawić swoje bagaże w apartamencie?

Tak, jeżeli bezpośrednio po Twoim pobycie nie będziemy spodziewać się kolejnych gości. Skontaktuj się z Nami, by to ustalić.

Czy muszę osobiście zwrócić klucze pracownikom?

Nie. Kluczami zajmą się Nasi pracownicy. Nie będziesz musiał wcześniej umawiać się na ich odbiór ani nigdzie ich dostarczać. Wszystkim zajmiemy się osobiście.

//KWHotel iframe